B2BSocial

B2BSocial

Villámposzt: az igazán jó social media managerek hatféle feladata

2014. június 09. - B2BSocial

social media manager.jpegKorábban írtunk már a közösségimédia-menedzser ideális tulajdonságairól és fő feladatairól. Most találtam egy új összeállítást a HubSpot-on arról, mennyire különböző, ugyanakkor összefüggő és egymást erősítő szerepeket kell, hogy betöltsön a jó social media manager. Tehát, a HubSpot szerint ezek a következők:

  • tartalom-előállító 
  • marketing-elemző 
  • hír-mániákus
  • ügyfélszolgálatos
  • közösségépítő, valamint
  • értékesítéstámogató.

További részletek itt. A cikk mellett érdemes a kommenteket is olvasgatni, látszik, Amerikában sem fenékig tejfel a közösségimédia-menedzserek élete.

Frissítés: találtam egy jó cikket (nem friss, de időtálló tartalommal) arról, hogy nem mindegy, social media managert vagy közösségimédia-asszisztenst keresünk. Míg előbbi feladata a stratégiaalkotás, tervezés, mérés is, utóbbi a közösségi médiában való jelenlét abszolút operatív oldalával foglalkozik (posztolgat, üzeneteket válaszol meg és továbbít, esetleg jelentéseket készít). Tegyük hozzá, hogy nagyon sok tulajdonos és vezető fejében utóbbi jelenti "a" közösségimédia-jelenlétet...

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bsocial.blog.hu/api/trackback/id/tr686289751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása