B2BSocial

B2BSocial

Villámposzt: fókuszban a közösségi fotómegosztás (kutatás)

2012. október 11. - B2BSocial

lego-digital-camera.jpgA MarketingProfs.com-on közzétett kutatás összehasonlította a három legnépszerűbb, közösségi fotómegosztásra (is) használt szolgáltatás (a Pinterest, az Instagram és a Tumblr) felhasználóit. A kutatás természetesen amerikai, mi más is lenne, de  ahogy a korábban ismertetett hasonló felmérések esetében, itt is akadnak érdekességek, tanulságok, amelyek a magyar közösségi marketingesek számára is hasznosak lehetnek.

Néhány érdekes adat:

  • Az amerikai internethasználók nem kevesebb, mint 46%-a oszt meg saját készítésű fotókat a közösségi médiában, és 41%-uk oszt meg mások által készített képeket.
  • A Pinterest felhasználói nagyobbrészt nők, és érdekes módon egyenletesen oszlanak el a 18-64 éves korúak között.
  • Az Instagram felhasználói túlnyomórészt 18-29 év közötti fiatalok, és körükben felülreprezentáltak a magas jövedelműek.
  • A Tumblr szintén a fiatalabbakat vonzza, érdekes módon azonban itt egyenlően oszlanak el a jövedelmi kategóriák.

A kutatási jelentés teljes szövege itt olvasható. Jó böngészést!

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bsocial.blog.hu/api/trackback/id/tr454833356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása