B2BSocial

B2BSocial

Villámposzt: a közösségi média második generációja megérkezett

Bejegyzés alcíme...

2012. november 07. - B2BSocial

szemek_oreg_fiatal.jpg 

Érdekes írás olvasható a Socialmediatoday.com-on, bár igazából nincs új a nap alatt. A szerző szerint itt az ideje túllépni az "első generációs" közösségimédia-szemléleten, megoldásokon, és magunkévá tenni a közösségi média igazi szellemiségét.

Tehát a szerző szerint fel kell hagynunk azzal, hogy a közösségi médiát egy újabb marketing-kommunikációs csatornaként próbáljuk meg értelmezni. Túl kell lépni azon, hogy hallgatóságot építünk a cégünk, márkánk számára a közösségi médiában, és előregyártott marketingüzenetekkel bombázzuk azt.

Ehelyett  arra van szükség, hogy kihasználjuk a célcsoportunkról kiderített információkat, és valódi kapcsolatokat építsünk vele bárhol, ahol elérhető - ez lehet a közösségi média,  de akár a saját cégünk honlapja vagy akár az internetes keresők is. Ez a kapcsolat pedig nem a marketingüzeneteink sulykolásáról szól, hanem arról, hogyan szolgáltassunk számára hasznos információt  akár a vásárlás előtt, akár utána, és hogyan építsünk kapcsolatot a márkánk iránt érdeklődők és a márkánk elkötelezett használói között.

A szerző szerint ez sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk. Attól, hogy a Facebookon lájkolnak minket, még nem létesítettünk valódi kapcsolatot egymással. Az majd csak akkor jön létre, amikor működő kapcsolati hálókat hozunk létre, és valódi interakciók sorozatán vagyunk túl egymással. Ez pedig nem a Facebookos reklámok útján jön létre.

A bejegyzés trackback címe:

https://b2bsocial.blog.hu/api/trackback/id/tr464895704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása